.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند . 7 آذر، نقطه عطف اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند .(ادامه)
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد .

تحليل منابع و مصارف بانكي و صداي پاي ركود در مازندران ! + جدول آماری
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد . (ادامه)
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد. پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی چیست؟
وزير كشور درباره پشت‌پرده جنجال‌های اخیر درباره اتباع افغانستانی توضيح داد.(ادامه)
دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان در نيروگاه نكا آغاز شد
(ادامه)
دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان در نيروگاه نكا آغاز شد
(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
یک اشتباه تایپی کوچک باعث شد میلیون‌ها ایمیل نظامی و حساس آمریکا برای کشور مالی که متحد روسیه است، ارسال شود. میلیون‌ها ایمیل حساس آمریکا به اشتباه به کشور متحد روسیه ارسال شد
یک اشتباه تایپی کوچک باعث شد میلیون‌ها ایمیل نظامی و حساس آمریکا برای کشور مالی که متحد روسیه است، ارسال شود.(ادامه)
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد . ركوردشكني برق منطقه اي مازندران و گلستان در احداث پستهاي انتقال
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد .(ادامه)
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد. کسب رتبه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در کشور
شمال نیوز: دبير شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: استان مازندران در عرصه مبارزه با مواد مخدر رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست. چگونه حسینی باشیم(يادداشت)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک  به خودي  خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور .... «ساحل» ظرفيتی بی برنامه در مازندران / از این همه همايش ها و نمايش ها و برگزاري جلسات ساماندهي و هماهنگي و کارگروه خسته نشدید ؟!
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک به خودي خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور ....(ادامه)
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور فراجا گفت:ترافيک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل پايانه شهيد کلانتري تا پل فرديس مشاهده مى شود. وضعیت ترافیک جاده ای در ۲۴ آبان
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور فراجا گفت:ترافيک سنگين در آزادراه قزوين – کرج حدفاصل پايانه شهيد کلانتري تا پل فرديس مشاهده مى شود.(ادامه)
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن  استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد. ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.(ادامه)
پرداخت یارانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای نگهداری از سالمندان بی‌سرپرست
معاون سازمان بهزیستی گفت: بابت نگهداری هر سالمند معمولی در مراكز نگهداری بهزیستی به طور متوسط سالانه ۲ میلیون تومان و برای سالمندان مجهول الهویه و بی سرپرست ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی  بیانیه ای را منتشر کرد.

بيانيه سيد حسن خميني در خصوص حوادث اخير در كشور ؛ اعتراض حق قانونی همه است و اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی بیانیه ای را منتشر کرد. (ادامه)
تحلیل مهاجرانی از اعتراضات اخیر
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که .... استاندار : سرعت قطار بهره وری در استان قابل قبول نیست / رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي : مازندران در تحقق بهره وري در كشور پيشگام است
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که ....(ادامه)
معاون قضایی دادستان کل کشور:بساط سارقان خشن به زودی جمع می‌شود
عمرانی گفت: مردم در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی در برخورد درخور و شایسته با افرادی كه نظم و امنیت جامعه را به هم می‌ریزند خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند.

چند كلمه با سخنگويان انقلاب!(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند. (ادامه)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیركل هواشناسی مازندران گفت: از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه 1397 ، كل مساحت استان متاثر از انواع خشكسالی بوده است.

كل مازندران درگیر خشكسالی است / افزایش روند فراوانی، شدت و مدت خشكسالی
شمال نیوز: مدیركل هواشناسی مازندران گفت: از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه 1397 ، كل مساحت استان متاثر از انواع خشكسالی بوده است. (ادامه)
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
استان‌های شمالی كشور به ويژه مازندران همه ساله درآستانه سال نو و عيد نوروز اولين مقصد مسافران به اين خطه سرسبز است كه سه جاده كندوان،هراز و فيروز كوه مسيرهای رسيدن به سواحل و جنگل‌های هيركانی مازندران است.امسال نيز مسافرت‌های نوروزی در سايه كرونا و سرما از مقصد مسافران به شمال نكاست و اين استان پذيراي خيل عظيمي از مسافراني بود كه ترجيح دادند اوقات خود را در ساحل خزر سپری نمايند . مسافران نوروزی در سواحل غرب مازندران(خبر)
استان‌های شمالی كشور به ويژه مازندران همه ساله درآستانه سال نو و عيد نوروز اولين مقصد مسافران به اين خطه سرسبز است كه سه جاده كندوان،هراز و فيروز كوه مسيرهای رسيدن به سواحل و جنگل‌های هيركانی مازندران است.امسال نيز مسافرت‌های نوروزی در سايه كرونا و سرما از مقصد مسافران به شمال نكاست و اين استان پذيراي خيل عظيمي از مسافراني بود كه ترجيح دادند اوقات خود را در ساحل خزر سپری نمايند .(ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عدم مشاركت شهرداری از محل منابع داخلي در اجراي پروژه، طولاني شدن انتخاب موقعيت مكاني مناسب جهت اجراي پروژه (بيش از سه ماه زمان صرف اخذ استعلامات از مراجع ذي صلاح  شده است) ، عدم مديريت منابع مالي در شهرداري .... مديريت شهري پل سفيد با آگاهي و اطلاع دقيق اطلاع رسانی کند / عدم مشارکت و مديريت منابع مالي در شهرداري پل سفید پروژه را طولانی کرد نه تخصیص اعتبارات قطره چکانی
شمال نیوز : عدم مشاركت شهرداری از محل منابع داخلي در اجراي پروژه، طولاني شدن انتخاب موقعيت مكاني مناسب جهت اجراي پروژه (بيش از سه ماه زمان صرف اخذ استعلامات از مراجع ذي صلاح شده است) ، عدم مديريت منابع مالي در شهرداري ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 165 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.